Gumiszerviz

Gumiszervizünk a legmodernebb technológiával felszerelve áll az ügyfelek rendelkezésére. Gumiszerelő szakembereink gyorsan, precízen dolgoznak, legyen szó egy szezonközi gumicseréről vagy egy defektről.

A téli/nyári gumicsere időszakában előjegyzéssel dolgozunk, időpontegyeztetés telefonon, e-mailben vagy személyesen a szervizben.

Gumiszervizünk szolgáltatásai:

  • gumiszerelés, kerékcsere, centrírozás
    • személygépjármű
    • terepjáró
    • kisáruszállító
  • defekt javítás
  • alufelni javítás - "görgőzés"
  • gumihotel - kerekek bértárolása egy szezonra (6 hónapra) 
  • Pneumix gáztöltés az abroncsokba
  • teljeskörű szaktanácsadás

Gumicsere esedékessége

 

A mintaárok mélysége döntő fontosságú, amelynek a hatósági előírások szerint 1,6 mm-
nek kell lennie. Aki ennél kisebb mélységű mintaárkú gumiabronccsal közlekedik,
számolnia kell azzal, hogy a biztosító baleset esetén nem téríti meg a keletkezett kárát,
illetve, adott esetben büntetést kell fizetnie Nyugat-Európa több országában.
Mivel a vízenfutás (aquaplaning) veszélye fokozottan nő és a fékezési tulajdonságok is
jelentősen romlanak az előrehaladott kopással, a gumiabroncsokat már a minimális
mintaárokmélység elérése előtt le kell cserélni.

 

Általában a következő értékeknél ajánlott a csere:
Nyári gumiabroncsok: 2 mm-es mintaárokmélység
Széles gumiabroncsok: 3 mm-es mintaárokmélység
Téli gumiabroncsok: 4 mm-es mintaárokmélység

A gumiabroncsokat akkor kell cserélni, amikor
• a minimális mintaárokmélységig kopott a futófelület,
• helyrehozhatatlan károsodás érte a gumit,
• a gumiabroncs elöregedett,
• átlagos futásteljesítmény esetén a kopás miatt jóval az elöregedés előtt szükségessé válik
a csere. (Kivételt jelenthetnek a lakóautók, az utánfutók, a veterán autók és a pótkerekek,
amelyeknél a szezonális használat miatt a menetteljesítmény az átlagos alatt marad.)

A vezetési stílustól, az alkalmazás fajtájától, a futómű beállításától stb. függően a
gumiabroncsokon egy adott kilométer-teljesítmény után a gépkocsira jellemző kopásminta
mutatkozik. E jellegzetes kopási minták (pl. fűrészfog képződés) kiegyenlítése érdekében
ajánlatos az első és a hátsó kerekeket 5000 kilométerenként, de legkésőbb 10000
kilométerenként átcserélni.

       Bruttó 
Szgk szerelés és centrírozás:   12" - 14"     2 500 Ft
    15"     2 600 Ft
    16"     2 790 Ft
    17"     3 290 Ft
    18"     3 890 Ft
    19"     4 390 Ft
    20"     4 990 Ft
    21" - tól     5 290 Ft
Defekttűrő gumi szerelés felár:   minden méret        700 Ft
Kisteher szerelés és centrírozás: 12"-14"     3 100 Ft
    15" - 16"     3 300 Ft
    17"     3 600 Ft
    17,5"     4 500 Ft
Terepjáró szerelés és centrirozás: 15" - 16"     3 300 Ft
    17"     3 600 Ft
    18"     3 900 Ft
    19" - 20"     4 900 Ft
    21" - tól     5 500 Ft
Terepjárók emelése (torziós tuning):   19 050 Ft
Kerékcsere:   Szgk. 13" - 16"     1 300 Ft
    Szgk. 17"     1 400 Ft
    Szgk. 18"     1 500 Ft
    Szgk. 19"-tól     1 600 Ft
    Kisteher     1 630 Ft
    Terepjáró     1 600 Ft
Centrírozás:   Szgk. 12" - 14"     1 980 Ft
    Szgk. 15" - 16"     2 100 Ft
    Szgk. 17"     2 490 Ft
    Szgk. 18"     2 790 Ft
    Szgk. 19"     3 080 Ft
    Szgk. 20"     3 300 Ft
    Szgk. 21 től     3 490 Ft
Hozott új gumi szerelési/centrírozási felár:        254 Ft
Tömlőnélküli javítás:         1 500 Ft
Szelepház:   Gumi        450 Ft
    Krómos        600 Ft
    Fém     1 100 Ft
    Jeladóshoz     1 270 Ft
    Króm szelepsapka        200 Ft
    Króm szoknya        180 Ft
Ragasztott súly:   grammonként          13 Ft
Felütött cink súly:   kerekenként        350 Ft
Pneumix gáztöltés abroncsonként feltöltés db        850 Ft
    utántöltés db        250 Ft
Itthagyott használt gumi:            254 Ft
Bértárolás 1 szezonra:   13" - 17" kerekenként     2 000 Ft
    18" -tól    kerekenként     2 300 Ft
Felnijavítás:     5000 Ft-tól változó
A fenti árak egy darabra vonatkoznak.
Budapest, 2018. 11. 20.
Szelepház csere szereléskor kötelező. Ha ezt az ügyfél nem kéri,
felelősséget nem vállalunk az elvégzett munkáért !