Gumiszerviz

Gumiszervizünk a legmodernebb technológiával van felszerelve. Gumis szakaembereink gyorsan, precízen dolgoznak, legyen szó egy szezonközi gumicseréről vagy egy defektről.

Gumiszervizünk szolgáltatásai:

  • gumiszerelés:
    • személygépjármű
    • kisáruszállító
  • defekt javítás
  • alufelni javítás (24 órás átfutási idővel)
  • kerekek bértárolása egy szezonra (6 hónapra)
  • teljeskörű szaktanácsadás

Gumicsere esedékessége

A mintaárok mélysége döntő fontosságú, amelynek a hatósági előírások szerint 1,6 mm-
nek kell lennie. Aki ennél kisebb mélységű mintaárkú gumiabronccsal közlekedik,
számolnia kell azzal, hogy a biztosító baleset esetén nem téríti meg a keletkezett kárát,
illetve, adott esetben büntetést kell fizetnie Nyugat-Európa több országában.
Mivel a vízenfutás (aquaplaning) veszélye fokozottan nõ és a fékezési tulajdonságok is
jelentősen romlanak az előrehaladott kopással, a gumiabroncsokat már a minimális
mintaárokmélység elérése előtt le kell cserélni.

Általában a következő értékeknél ajánlott a csere:
Nyári gumiabroncsok: 2 mm-es mintaárokmélység
Széles gumiabroncsok: 3 mm-es mintaárokmélység
Téli gumiabroncsok: 4 mm-es mintaárokmélység

A gumiabroncsokat akkor kell cserélni, amikor
• a minimális mintaárokmélységig kopott a futófelület,
• helyrehozhatatlan károsodás érte a gumit,
• a gumiabroncs elöregedett,
• átlagos futásteljesítmény esetén a kopás miatt jóval az elöregedés előtt szükségessé válik
a csere. (Kivételt jelenthetnek a lakóautók, az utánfutók, a veterán autók és a pótkerekek,
amelyeknél a szezonális használat miatt a menetteljesítmény az átlagos alatt marad.)

A vezetési stílustól, az alkalmazás fajtájától, a futómű beállításától stb. függően a
gumiabroncsokon egy adott kilométer-teljesítmény után a gépkocsira jellemző kopásminta
mutatkozik. E jellegzetes kopási minták (pl. fűrészfog képződés) kiegyenlítése érdekében
ajánlatos az első és a hátsó kerekeket az alábbi módon 5000 km-enként, legkésőbb 10000
km-enként átcserélni.

Új gumik az autón
Terepgumi csere
11/13/2017 Munkadíj árjegyzék
Netto Brutto
Szgk szerelés, centrírozás: 12″ – 13″ 1,654 Ft 2,100 Ft
14″ 1,732 Ft 2,200 Ft
15″ 1,969 Ft 2,500 Ft
16″ 2,008 Ft 2,550 Ft
17″ 2,126 Ft 2,700 Ft
18″ 2,283 Ft 2,900 Ft
19″ 2,677 Ft 3,400 Ft
20″ 2,835 Ft 3,600 Ft
21″ – tól 3,071 Ft 3,900 Ft
Kisteher szerelés, centrírozás: 12″-14″ 2,205 Ft 2,800 Ft
15″ – 17″ 2,323 Ft 2,950 Ft
17,5″ 3,071 Ft 3,900 Ft
Terepjáró szerelés, centrírozás: 15″ – 16″ 2,126 Ft 2,700 Ft
17″ – 18″ 2,362 Ft 3,000 Ft
19″ – 20″ 2,992 Ft 3,800 Ft
21″ – tól 3,142 Ft 3,990 Ft
Terepjárók emelése (torziós tuning) 15,000 Ft 19,050 Ft
Kerékcsere: Szgk. lemezfelni 787 Ft 1,000 Ft
Szgk. alufelni 787 Ft 1,000 Ft
Kisteher 1,000 Ft 1,270 Ft
Terepjáró 1,000 Ft 1,270 Ft
Centrírozás: Szgk. 12″ – 14″ 1,402 Ft 1,780 Ft
Szgk. 15″ – 16″ 1,504 Ft 1,910 Ft
Szgk. 17″ – 18″ 1,732 Ft 2,200 Ft
Szgk. 19″ – 20″ 2,205 Ft 2,800 Ft
Szgk. 21 től 2,520 Ft 3,200 Ft
Kisteher 1,561 Ft 1,982 Ft
Terepjáró 1,561 Ft 1,982 Ft
Hozott új gumi felár: 200 Ft 254 Ft
Tömlő nélküli javítás: 1,181 Ft 1,500 Ft
Szelepház: Gumi 232 Ft 295 Ft
Krómos 472 Ft 600 Ft
Fém 669 Ft 850 Ft
Jeladóshoz 772 Ft 980 Ft
Króm szelepsapka 88 Ft 112 Ft
Króm szoknya 88 Ft 112 Ft
Ragasztott súly: grammonként 5 Ft 6 Ft
Itt hagyott használt gumi: 200 Ft 254 Ft
Bértárolás: kerekenként 1,250 Ft 1,588 Ft