Malatesta: a mi választásunk az ön érdekében!

A Ficsór Autóház elsőként forgalmazta Magyarországon a Malatesta típusú abroncsokat. Bizalmunk a márka felé nap, mint nap megerősödik és nem is hiába. Visszatérő ügyfeleink 100% elégedettséggel választják újra és újra ezt a márkát. Ezt pedig a precíz és hatékony gyártási folyamatnak köszönhetjük. Lássuk, tehát, hogy mit érdemes tudni a Malatesta gyártási folyamatról!

Több, mint 60 éves tapasztalat

Az 1946 óta gumiabroncs újraépítéssel foglalkozó olasz MALATESTA gyár több mint fél évszázados tapasztalata, a legmodernebb gépek és kemencék alkalmazása, valamint a megbízható alapanyagok felhasználása a biztosíték a minőségi termékek előállítására.

Az abroncsok minőségét a folyamatos kontroll mellett a gyár európai tanúsítványai is garantálják. Minden abroncs rendelkezik „E” jellel, TÜV engedéllyel, megfelel az Európai Unió legszigorúbb
előírásainak.

Minőségi Malatesta terepgumi

Az újraépített gumiabroncsok használata több szempontból is jelentős a környezetünk védelme
érdekében:
● az ökológiai egyensúly fenntartásához járul hozzá, hiszen az elhasznált gumiabroncs a
környezetet szennyezné, azonban az újrahasznosítással ez a szennyezés csökken,
● kevesebb káros anyag képződik, mivel ennyivel is kevesebb új gumiabroncs legyártása válik
szükségessé,
● energiatakarékos, hiszen kisebb mennyiségű új gumi legyártása szükséges és így kevesebb
az alapanyag felhasználás is,
● gazdaságos, az új gumi sokkal drágább, mint az újraépített

Teljes biztonságot és kiváló teljesítményt garantál köszönhetően a gyártási folyamat során
alkalmazott modern technológiának, a felhasznált alapanyagok magas minőségének, és a gyártás
minden egyes fázisában történő minőségi ellenőrzéseknek.
Olaszországban igen közkedveltek ezek a termékek, hiszen a személygumik esetén a nagy
világmárkák bevált mintázatai sokkal előnyösebb áron szerezhetőek így be, a terepgumik esetén
pedig kizárólag ezzel a technológiával valósítható meg az a 18-20 milliméteres mintamélységű
gumiabroncs, mely bármilyen makacs terepviszonyokkal megbírkózik.

Malatesta gyártási folyamat

Az újrafutózott abroncs gyártási folyamatában az első lépés az elhasznált abroncsok, az ún.
karkaszok közül a sérültek kiszűrése. Szemrevételezéssel, majd bevizsgáló padon megvizsgálják,
hogy nincs-e acélszálszakadás, övelválás, megtartja-e a légnyomást a gumiabroncs. Az olasz
Malatesta gyárban a közúti forgalomban használt abroncsok minden egyes darabja átmegy ezen a
munkafázison.

A futózás első lépése az úgynevezett horzsolás, mely során a régi futófelületet leszedik a karkaszról
és előkészítik az új mintázat fogadására, eltávolítják a régi sérüléseket. Majd felviszik a több rétegű
minőségi új alapanyagot és így kerül bele az üst alakú kemencébe. A magas hő hatására az
öntőforma mintázata, mely az oldalfalak és a futófelület negatívja belesül az abroncsba, melyet egy
magas nyomású tömlő szorít belülről a kemence oldalához, azaz az öntőformához.
Egy fél óra múlva pedig már kész is a friss, meleg, új abroncs. Ekkor már csak az esztétikai
kidolgozás van hátra, lehorzsolják a nyomás hatására képződött gumiszálakat, és leellenőrzik a kész
abroncsot.