Gumiszerviz

Gumiszervizünk a legmodernebb technológiával felszerelve áll az ügyfelek rendelkezésére. Gumiszerelő szakembereink gyorsan, precízen dolgoznak, legyen szó egy szezonközi gumicseréről vagy egy defektről.

A téli/nyári gumicsere időszakában előjegyzéssel dolgozunk, időpontegyeztetés telefonon, e-mailben vagy személyesen a szervizben.

Gumiszervizünk szolgáltatásai:

  • gumiszerelés, kerékcsere, centrírozás
    • személygépjármű
    • terepjáró
    • kisáruszállító
  • defekt javítás
  • alufelni javítás - "görgőzés"
  • gumihotel - kerekek bértárolása egy szezonra (6 hónapra) 
  • Pneumix gáztöltés az abroncsokba
  • teljeskörű szaktanácsadás

Gumicsere esedékessége

 

A mintaárok mélysége döntő fontosságú, amelynek a hatósági előírások szerint 1,6 mm-
nek kell lennie. Aki ennél kisebb mélységű mintaárkú gumiabronccsal közlekedik,
számolnia kell azzal, hogy a biztosító baleset esetén nem téríti meg a keletkezett kárát,
illetve, adott esetben büntetést kell fizetnie Nyugat-Európa több országában.
Mivel a vízenfutás (aquaplaning) veszélye fokozottan nő és a fékezési tulajdonságok is
jelentősen romlanak az előrehaladott kopással, a gumiabroncsokat már a minimális
mintaárokmélység elérése előtt le kell cserélni.

 

Általában a következő értékeknél ajánlott a csere:
Nyári gumiabroncsok: 2 mm-es mintaárokmélység
Széles gumiabroncsok: 3 mm-es mintaárokmélység
Téli gumiabroncsok: 4 mm-es mintaárokmélység

A gumiabroncsokat akkor kell cserélni, amikor
• a minimális mintaárokmélységig kopott a futófelület,
• helyrehozhatatlan károsodás érte a gumit,
• a gumiabroncs elöregedett,
• átlagos futásteljesítmény esetén a kopás miatt jóval az elöregedés előtt szükségessé válik
a csere. (Kivételt jelenthetnek a lakóautók, az utánfutók, a veterán autók és a pótkerekek,
amelyeknél a szezonális használat miatt a menetteljesítmény az átlagos alatt marad.)

A vezetési stílustól, az alkalmazás fajtájától, a futómű beállításától stb. függően a
gumiabroncsokon egy adott kilométer-teljesítmény után a gépkocsira jellemző kopásminta
mutatkozik. E jellegzetes kopási minták (pl. fűrészfog képződés) kiegyenlítése érdekében
ajánlatos az első és a hátsó kerekeket 5000 kilométerenként, de legkésőbb 10000
kilométerenként átcserélni.

       Bruttó 
Szgk szerelés és centrírozás:   12" - 14"     5 270 Ft
    15"     5 270 Ft
    16"     5 650 Ft
    17"     6 030 Ft
    18"     7 170 Ft
    19"     7 560 Ft
    20"     8 320 Ft
    21" - tól     9 970 Ft
Defekttűrő gumi szerelés felár:   minden méret     1 930 Ft
Kisteher szerelés és centrírozás: 12"-13"     6 030 Ft
    14" - 16"     7 300 Ft
    17"     7 810 Ft
    17,5"     7 940 Ft
Terepjáró szerelés és centrirozás: 15" - 16"     6 420 Ft
    17"     7 430 Ft
    18"     7 820 Ft
    19" - 20"     8 450 Ft
    21" - tól     9 590 Ft
Terepjárók emelése (torziós tuning):   31 750 Ft
Kerékcsere:   Szgk. 12" - 14"     4 130 Ft
    Szgk. 15" - 17"     4 510 Ft
    Szgk. 18"     4 890 Ft
    Szgk. 19"-tól     5 020 Ft
    Kisteher     5 020 Ft
    Terepjáró     5 020 Ft
Centrírozás:   Szgk. 12" - 15"     4 510 Ft
    Szgk. 16"     4 640 Ft
    Szgk. 17"     4 890 Ft
    Szgk. 18"     5 020 Ft
    Szgk. 19"     5 780 Ft
    Szgk. 20"     6 030 Ft
    Szgk. 21 től     6 160 Ft
Hozott új gumi szerelési/centrírozási felár:        635 Ft
Tömlőnélküli javítás:         5 970 Ft
Szelepház:   Gumi        830 Ft
    Krómos     1 080 Ft
    Fém     1 530 Ft
    Jeladóshoz     1 840 Ft
    Króm szelepsapka        560 Ft
    Króm szoknya        660 Ft
Ragasztott súly:   grammonként          15 Ft
Felütött cink súly:   kerekenként        830 Ft
Pneumix gáztöltés abroncsonként feltöltés db     1 840 Ft
    utántöltés db        950 Ft
Itthagyott használt gumi:         1 200 Ft
Bértárolás 1 szezonra előre:   13" - 16" kerekenként     4 500 Ft
    17" - 19" kerekenként     5 000 Ft
Felnijavítás:     8000 Ft-tól
A fenti árak egy darabra vonatkoznak.
Budapest, 2024. 10. 25.
Szelepház csere szereléskor kötelező. Ha ezt az ügyfél nem kéri,
felelősséget nem vállalunk az elvégzett munkáért !